.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"خبر‌آنلاين" ؛ روزنامه تيم لاريجاني

روزنامه الکترونيکي "خبر آنلاين" به صاحب امتيازي حسين واحدي پور و مدير مسئولي رضا مقدسي اول آذر ماه امسال به صوت رسمي رونمايي و منتشر مي شود.

رضا مقدسي مدير مسئول اين روزنامه افزود: اين نشريه با رويکرد خبري و تحليلي با هدف نقد و تحليل وقايع و رويدادهاي کشور راه اندازي مي شود.

وي اظهار داشت: شوراي راهبردي اين نشريه متشکل از حسين انتظامي، محمد مهاجري، محمد هادي پروين، رضا مقدسي و عليرضا معزي مي باشد.

وي تصريح کرد: روزنامه کاغذي خبر نيز به مدت يک ماه پس از راه اندازي نشريه الکترونيکي خبر آنلاين با خط مشي جديد با محتواي کاملا متفاوت و فرم جديد به صورت سراسري منتشر خواهد شد.

البته مقدسي با توجه به ترکيب شوراي راهبردي اين روزنامه در ادامه توضيح داد: نشريه الکترونيکي خبر آنلاين و روزنامه خبر به دليل اينکه به هيچ نهاد و سازماني ، دسته و حزبي وابسته نيست با خط مشي سياسي مستقل و با هدف بررسي ، تحليل و تجزيه دقيق رويدادهاي کشور راه اندازي و فعال مي شود.

به گفته وي، روزنامه الکترونيکي خبر آنلاين با توجه به توسعه و رشد رسانه هاي ديجيتال و بهره گيري افراد از فضاهاي مجازي براي رفع نيازهاي خبري و اهميت اين حوزه در بحث اطلاع رساني راه اندازي مي شود.
مقدسي تصريح کرد: همچنين اين نشريه فرصت مناسبي را براي معرفي بهتر و بيشتر روزنامه خبر با رويکرد و مشي سياسي به مخاطبين فراهم مي کند.

به گفته وي، مراسم روزنمايي از روزنامه خبر آنلاين همزمان با نمايشگاه بين المللي مطبوعات و با حضور جمعي از فعالان رسانه اي کشور برگزار مي شود.
هرچند که مدير مسئول اين روزنامه از خط مشي سياسي مستقل اين روزنامه خبر داده است اما نگاهي به ترکيب اعضاي شوراي راهبردي اين روزنامه واقعيت ديگري را مي نماياند. حسين انتظامي و ساير اعضاي شوراي راهبردي خبر از بنيانگذاران روزنامه جام جم در دوران رياست لاريجاني بر صدا و سيما بودند که با آمدن ضرغامي به رسانه ملي اين روزنامه پرتيراژ را ترک کردند.

انتظامي سپس با لاريجاني به شوراي امنيت ملي رفت و سخنگوي اين شورا بود تا اينکه محمد باقر قاليباف ترجيح داد از انتظامي و تيم همراه وي براي اداره پر تيراژترين روزنامه کشور يعني همشهري بهره گيرد لذا با خداحافظي محمد رضا زائري از همشهري ،انتظامي و ساير اعضاي شوراي راهبردي روزنامه فعلي خبر از جام جم به همشهري آمده و تغييرات گسترده اي را در اين روزنامه آغاز کردند.

پس از مديريت دو ساله انتظامي بر همشهري اختلافات بوجود آمده بين قاليباف و انتظامي که کماکان سعي مي کرد به جريانات سياسي قبلي خود وفادار بماند باعث شد قاليباف پس از انتخاب مجدد خود به عنوان شهردار تهران چهره اي نزديک تر به خود يعني علي اصضر محکي که از مديران وي در نيروي انتظامي به شمار مي آمد را راهي همشهري کند و لذا پس از مدتي سردبيري محکي در همشهري وي را جايگزين انتظامي نمود.
پس از کنار گذاشته شدن انتظامي از هشهري که مقارن بارياست لاريجاني بر مجلس هشتم بود، از وي به عنوان يکي از مديران لاريجاني در مجلس نام برده مي شد اما گويا انتظامي و تيم همراه وي ترجيح دادند پس از همشهري فعاليت خود براي جريان مطبوعشان را باز هم در قالب رسانه ادامه دهند.
به هر حال ايرنا آغاز به کار تيم جديد رسانه اي در روزنامه خبر را به فال نيک گرفته و براي آنان آرزوي موفقيت مي کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.